Jakie kosmetyki są spoko?

by - marca 21, 2017


 Cześć! 
Dzisiaj zrobimy taki mały przegląd kosmetyków.


Jeżeli macie problem z wypadającymi włosami, to pewnie próbujecie różnych kosmetyków. Jakieś wcierki, szampony. Na mnie tak szczerze nic nie działa, ale możecie spróbować np. tego balsamu z Seboradin. Ja kupiłam go w zestawie z ampułkami.


Wcierkę z Jantar również warto spróbować. Można ją kupić wszędzie, więc nie ma jakichś specjalistycznych właściwości, ale można ją stosować codziennie.


Lotionu z Seboradin również używam, jednak nie zauważyłam spektakularnych efektów.
 A tak btw. zauważyliście, że to zdjęcie przeczy prawo fizyki? XD


A co powiecie na suplementy na piękne włosy? Ja używam Vitapil, ale on działa tylko na moje paznokcie i ewentualnie skórę. Warto także zaopatrzyć się np. w Biotebal.


Uwielbiam koreańskie maseczki! Ta jest świetna. Nakłada się na twarz czarną masę i można ją bardzo łatwo zdjąć. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych i mogę ją każdemu polecić. Bez problemu dostaniecie ją na Aliexpress.


Wiele osób pytało mnie jak ta szminka wygląda na ustach. Spróbowałam się nią pomalować i ma delikatny różowy kolor. Jednak ma nieprzyjemny, gorzki posmak.




W takiej kosmetyczce z pewnością zmieści się większość naszych skarbów.


A tutaj takie koreańskie plasterki na nosek. Również z Aliexpress. Ostatnio je na sobie przetestowałam i spodobały mi się. Chociaż nie usunęły wszystkich zaskórników, to myślę, że od czasu do czasu warto zrobić sobie taki mały zabieg.


Stosowałyście podobne kosmetyki?

You May Also Like

27 komentarze

  1. Nie testowałam nic z powyższych kosmetyków, ale muszę przyznać, że narobiłaś mi ochoty!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, zachęcam do zostania na dłużej jeżeli blog się spodoba:)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, produktów. Część mnie naprawdę zaciekawiła :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wcierkę Jantar - super się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam Seboradinu i mi trochę pomógł :) zastanawiam się, czy nie wrócić do niego ;)
    świetna kosmetyczka z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jest ta szminka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kosmetyki, ta szminka, której użyłaś wygląda świetnie, tylko szkoda, że jest gorzka. Chętnie bym ją sama wypróbowała.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo o tej odżywce z jantarem :) Powinnam też ją wypróbować bo moje włosy potrzebują regeneracji a myślę, że ona by mi pomogła
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. looks so inspiring babe!

    hope u can like my video <3
    https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam Seboradin Lotion i wywołał u mnie duży przyrost :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale prezentują się niesamowicie!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello.

    Your blog is lovely. *-*

    Would you like to follow each other via GFC? I followed you, I hope you will follow back. XOXO ♥

    My blog - Aminique

    My Instagram - @fazlicamina

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że zrobiłaś taki post :)
    Super zdjęcia i informacje bardzo przydatne ;*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ^^ Nie spotkałam się wcześniej z tą szminką ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    NOWY POST!->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. zachęciłaś mnie do kupna niektórych z tych produktów, super zdjęcia:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta szminka ma przepiekny dizajn!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych plastrach, ja tez mam mały problem z wypadającymi włosami :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, to zdjęcie przeczy prawom fizyki. Jesteś ponad materią

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kosmetyki wydają się super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie żadnych z tych produktów nie znam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy jest ten szeroki pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkty seboradin są mi znane i bardzo je lubię :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Tą z jantaru uwielbiam <3
    Ciekawią mnie te plastry na nos, testowałam już różne i jak na razie tylko jedne zdały test!
    Zapraszam ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/boyfriendy-w-innym-wcieleniu.html

    OdpowiedzUsuń
  23. You definitely use interesting cosmetics. Nice post!

    xx

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo z tych podanych rzeczy gdzieś tam widziałam, w sklepie czy w internecie ale w zasadzie nic z tego nie wypróbowałam :) może czas najwyższy, bo bardzo ciekawi mnie jantar.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Blogaski

Jestem tu:

SpisBlog

zblogowani

zBLOGowani.pl